4 sep. 2007

Nu är salongen invigd...




Det blev lyckat i lördags.. trots att det fortfarande var kaos kl 13.15 när jag kom dit..


Mallan var redan där med skagenröra till snittarna, städade som en galning.


Jag och Chrille började oxå röja!Ida kom först.. sen kom Sara, Pernilla, Fia.. sist kom Linda kl 5 i tre då vi var svettiga, klara och helt slut! Invigningen var lyckad och mycket folk.. Många av mina vänner kunde inte komma men några av mina vaktkolleger kom. Och Gina & Jonas,


Puss och Grattis på din födelsedag.


Kul att ni kom busar! Jag hade ju Mallans underbara syster där och söta mamma o pappa mfl. Sen roliga ekonomgänget varav en vår supersnygga revisor Michelle!!


Vi minglade och fotade mm fick lite bokningar mm.. Vid nio bar det av till Undici för middag.. skriver mera sen.. ; )

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå, va roligt att salongen är invigd nu! :) Så spännande för dig tjejen! Synd att jag inte kunde komma.
Kraaam

Maria sa...

Va kul med alla bilder :)
Känns som om man var där, sorry att jag inte kom.. men ja.. har du ändrat lite i färgerna själv anna? :)
ser bra ut :)

Pyssssss