30 sep. 2007

ÖKENSANDENS KENNEL


















































Idag besökte jag, mamma & Chrille Ökensandens kennel i Sorunda..










Anette & Göran som har kenneln är dom goaste jag/vi vet! Så trevliga och mysiga att man bara vill flytta dit och bo grannar.. : ) Dom har ju haft kennel nu i 21 år.. och idag så har jag fått pussat på P-kullen.










Vilken lycka, dom var så fina, gosiga, riviga, skrynkliga och vingliga så jag ville smuggla med dom hem innanför tröjan : D tänk att valpar kan ge sånt lyckorus... visar lite bilder..





Ozzi fick en promenad med mamma Skippy och fick sen vänta i bilen, medans matte lekte och pussade sönder hans små kusiner som var 5 veckor gamla..





Här har ni deras hemsida ifall ni vill besöka den och se mera info om uppfödningen.




















2 kommentarer:

Maria sa...

:)
Du blev inte aaaallls sugen va? eller nostalgiskt? *fniss*

Anonym sa...

Åååå sååå söööta dom är!! Jag vill ha!!! Hur kan man inte smuggla med sig en hem.. suck.. det är svårt att komma ihåg att våra såg ut så där för bara lite mer än ett år sen. :)