27 sep. 2007

En hektisk dag...



Har haft en dag med massa trevliga kunder.. Och nästan alla tjejerna har varit på plats i salongen.. Kul det är ju målet att få massor att göra.. Fast det är ju lite trångt och mycket rutiner som inte är på plats.. så man får vara ödmjuk med varandra. -Allt löser sig brukar jag säga..


Jag tycker om att öppna på morgonen.. vara först på plats och slå på kaffebryggaren och köpa en god smörgås på cafe´t intill.. kolla så att allt är i ordning och kolla dagens kunder mm..


Idag var det inte en tyst minut en enda gång från morgonen : ) haha.. såå skönt att smita in i spa-rummet och slå på avkopplande musik och ta hand om en kund medans tjejerna babblade därute..


Jag känner att, få ta hand om människor och göra dom vackra är nåt jag verkligen tycker om att göra och jag tror att så länge man gör sånt man vill så kommer allt bra till en!


Det är kul att vara egen företagare med allt vad det innebär.. men mycket jobb förståss!


Får hålla tummarna för salongen och att alla får den att blomstra med sina bästa egenskaper.


Inga kommentarer: