24 sep. 2007

100 mil uppåt.. långt från stureplan..




Man ska aldrig glömma sitt ursprung..




Jag älskar mode, makeup, snygga kläder och väskor.. skor... men.... man får aldrig glömma vem man är.. Har fått höra så många gånger att jag inte har kvar min norrländska dialekt efter 12 år i Stockholm.


Vilket är synd men inget jag jobbat på att få bort.


Men en sak är säker.. jag är ändå samma Anna, hur man än vänder och vrider på det. : )


jag försöker vara glad och positiv, försöker lyfta mina medmänniskor .

Tror man mår bättre som människa då..

Visst gör man sina tabbar och misstag men allt har en mening här i livet..










Norrländska skogar...


















Ser ut som att jag kan fiska va ; )





Kan flyga också i mina drömmar iallafall...












min barndomshäst.. som kastat av mig ett antal gånger som liten..






Kojan...




Inga kommentarer: