30 sep. 2007

lördagspartaj..











På morgonen hade jag kunder på salongen.. sen blev det en mysig eftermiddag med mamma på




besök..




På kvällen kom Mallan hem till oss och vi satt och hade lite tjejkväll med lilla mamma innan vi drog på galej!








Vi började på Riche, träffade Micke & Gunnar bla.. sen gick vi allihop till supervarma Undici.




Där så var det så mycket folk så man dog av värmeslag kändes det som! ; ) Vi dansade och drack några cider och hade sköjj jag och mallan.




Alla killar var som galna i Mallan denna kväll som var supersnygg i sin vita klänning!




Jag säger det jämt till henne - hennes kropp är perfekt!! Allt med henne är det.. söt som socker & ett hjärta av guld.




Tog lite kort på mina trevliga kollegor : ) som jag tvingade att posa lite.. *hehe*




Inga kommentarer: