22 sep. 2007

Fredagkväll på Undici..

Det var en hyfsat lugn kväll på Undici, helgen innan lön.. Men oftast brukar den helgen vara trevligast att gå ut på, lönehelgen är alla "galna"..
Träffade massa roliga folk som tex.. Magnus som är restaurang/baransvarig på Hotellet.. Jag frågade honom om han kände igen mig men det gjorde han såklart inte.. Vi har nämligen bott uppe i Luleå båda två.. på Bergnäset.. på samma gård har jag för mig.. haha kul att världen är så liten!. Han gick i årkurs 9 då jag gick i 7an, så jag umgicks ju inte med honom så.. Niorna var ju dom tuffa grabbarna ; ) men det jag kommer ihåg var att han kallades för "plutten" men det var ju då det.. Han hade massa ideer om sin nya affärsverksamhet så vi skulle ses på en fika i veckan. Han söta flickvän fick såklart ett visitkort av mig så hon kan fixa sina naglar ; )

Sen kom charmiga Damon som har LYX.se Han och Anders (som är vakt på Undici, i Åre mm)hade en liten utekväll så han var på ett riktigt sprallhumör. Han gav mig sitt visitkort och sa att han skulle sponsra mig med lite kläder.. Och det skulle jag ju absolut inte tacka nej till.. : D

Polisen " Chippen" kom också förbi och frågade hur långt jag kommit i mina planer.. ska få följa med och skjuta nån dag.. Det ska också bli skoj om det blir av..
Det var väl kvällen i helhet.. Upplands väsby hockeylag var där och festade så det var lite fylleslag ett tag.. men vad 17 det var ju freedag.....

Inga kommentarer: