20 sep. 2007

Fröken Rosa (Mallan) fick såklart en rosa blomma på sin nagel.. Fint!


Här visar Hanna ( våran lärare på Nacka Nagelskola)

hur man gör en akrylblomma.. vi ska gå akrylkursen i oktober.. Ser framemot det : )










Olika nyanser på gelen, tippar i både genomskinligt och vit (klassisk)
Genomskinligt med glittertipp är väldigt efterfrågat nu.. men det klassiska är ju vitt & rosa..

Hanna visade alla varianter på en hand.. bla en tävlingsnagel också.. Det är en tävling i oktober som hon peppar oss att vara med i..
-gulp! men det skulle ju vara superskoj.. ; )












Kolla in proffset!! Den här kursen gav mig såån inspiration.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj oj, vilka fina dekorationer! Jag förstår att du blir inspererad.. det blir jag också, att få det på mina naglar :D. Jag vill ha glittriga tippar så du får införskaffa lite glitter å blanda med! ;)
Kraaam

Anna sa...

ja jag vet att du älskar glitter, ska fixa det snarast! Pussa Wesley från mig och Ozzi..
kraaaam