20 apr. 2008

Träning och vårhysteri tror jag ; )


Måste ta tag i träningen igen.. kan inte hålla på att slöa och bara jobba! Måste ta hand om alla ömmande muskler i rygg mm av allt filande! Sen vill jag ju inte sola i vassen förståss heller ; )

Kollade på Victorias secrets underkläder och deras fantastiska bodylotioner mm. Vill ha!!

Men jisses vad vackra tjejerna är på bilderna! Inspiration! På tal om inspiration så har jag hittat en favoritbloggare som skriver så bra och ger massa träningstips! Linda Fodor.. alltså vilken tjej, hon tävlar i fitness och har en vilja av stål samtidigt som hon verkar så ödmjuk och glad.

En kropp som hennes skulle jag vilja ha, hon ser ut som en perfekt liten docka..

Nä nu ska det bli morgonpromenader igen.. det biter bäst på mina lovehandles! ; )

Inga kommentarer: