26 apr. 2008

Lördagsskoj & träning för den otränade ; )

Kan inget om poser men spexar gärna : ) det enda jag vet är att det var faktiskt skitjobbigt att spänna det lilla som syntes under...
Ser att bilderna hamnade högst upp och texten sen..



















Vaknade halv 9 och drog ner till gymet direkt.. Hälsa Fitness i Solna..






Gick 30 minuter på bandet (inte länge jag vet..) men svettades redan efter en kvart.. (har fått höra att det är positivt att svettas för då förbränner man..) så det var väl bara att svettas på.. ; )






Körde armar idag.. Eftersom det var folktomt en lördagmorgon som denna tog vi lite foton..






kul att ha kvar sen.. men som sagt.. jag är otränad jag vet. Kämpar så gott jag kan..






Ska försöka ändra min livstil lite mera än förut och sköta om min knäskada och ta bort ett stycke lathet oxå från schemat :D






Inga kommentarer: