25 apr. 2008

Fredag börjar med morgonpromenad..


Vaknade ganska pigg halv 7. Fast jag är ledig idag från salongen så blev det ingen sovmorgon!

Ingen ide´att somna om utan jag ska bege mig på morgonpromenad! Haha Ozzi är överlycklig, han verkar fatta att vi ska ut och traska.. frågan är om han vill hålla raskt tempo idag.. det är ju banne mig löptikar överallt! Han har "stängt" av hjärnkontoret verkar det som..

Sitter här med en kopp kaffe och känner mig fräschare efter att ha tränat igår.

Läste Linda Fodors tips hur man kommer i form innan 1a juli.. Blev taggad, därav ut nu på morgonen! Fast jag vill ju oxå tänka långsiktigt men behöver tappa lite för att bli mer inspirerad..

Jobbar på Afterworken på Undici ikväll 16-22.. skönt pass.. alla uteserveringar börjar ploppa upp nu i solen.. MYYYYSIGT! Känner mig nästan kär.. kär i livet ; )

Ha en underbar dag nu alla..

Inga kommentarer: