12 apr. 2008

Han gjorde min dag/kväll..


Idag är det lördag och det ska bli tjejmiddag.. jag och Mallan var på systemet och handlade lite..

Promt skulle mallan betala och då säger jag på skoj att.. "mäh, då går jag ju miste om att visa leg jue!!" mallan garvar men gubben är skitallvarlig och säger -du får gärna visa..

Jag frågar om han skämtar och han ser fortfarande sur ut.. och jag väntar på att han ska visa ett leende snart?!! Näe dra mig baklänges, vi gapskrattar och jag gräver i handväskan efter leget och får bara fram min vaktbricka.. -jag har inget med mig, jag är över 30 jue säger jag.. duger det med mitt förordnande, jag är ordningsvakt kläcker jag ur mig och Mallan garvar ännu mera..

jaja muttrar gubben och säger ha det med dig nästa gång! (fortfarande inget leende men det gör inget..)

Jag ler och säger trevlig helg... : D

hahaha

Inga kommentarer: