24 apr. 2008

Torsdag, jobb och träning!



Började halv nio på Björknässalongen i Nacka.. Filar naglar som besatt känns det som nu..


Alla har fått sommarfnatt och ska fixa sig! Jag med.. vill färga håret mörkt.. men vet inte om jag vågar..? Idag blev det träning efter jobbet.. Vi värmde upp på bandet sen körde vi rygg, bröst och axlar.. Kändes riktigt skönt och jag tog i ordentligt..Härligt matt efteråt och en lyckokänsla spred sig i kroppen under kvällen sen.. Känner mig nöjd inifrån och ut..


Jag behöver verkligen träna.. Kan inte sluta drömma om att forma min kropp på riktigt nångång! Men behöver en spark där bak.. haha!




Var barnvakt åt syrrans lilla son Elias (ellibelli) igår.. vi lekte affär och hade skoj..Han är smart för att vara 3 år. Han sa att mitt betalkort inte fungerade tyvärr så han sprang och hämtade min plånbok och började plocka ut småmynt, sen sa han att jag fick minsann inte röra dom för det var hans nu?!! haha..


Det är så synd att Elli är allergisk mot Ozzi för dom gillar ju varann på ett okomplicerat sätt djur och barn emellan.. för att vara unghund är ozzi så snäll med honom och sitter alltid bredvid!


2 kommentarer:

Maria sa...

Oj här har allt blivit blått :)
va fiiint!!
Och vilka fina bilder, jag saknar min ozzi kråka!

Puss bästa.

Anonym sa...

haha ja jag kan inte bestämma mig.. lekte lite.. vill nog ha blommor?? maria hjälp mig ; )