11 okt. 2007

Träffade Lunkan och hans lille Oliver







pappa upp i dan..








Coola boys..












nam nam..

























Torsdagsmorgonen
Jag öppnade på salongen.. bryggde kaffe och var sällskaps sjuk.. Pratade lite med Damon och Micke och Chrille förståss på mobilen.... Tjejerna började senare idag..










Sen slutade jag vid halv två för att torsdagar ska vara halv dag, för då jobbar Sara nämligen där.




















Träffade Lunkan ( Micke) det var ju så länge sen.. Han och jag hämtade Oliver sen åkte vi förbi Maria på hundaffären och shoppade lite.. fast inte jag.. måste ju hålla igen lite.. ( gahh, älskar shoppa även hundleksaker)




















Sen åkte vi till en mysig restaurang på Fridhemsplan.. Lunkan bjöd...










Tack : ) du säger alltid att det är min tur nästa gång Herr Envis!










Oliver var så söt och skulle mata sin pappa.. Han är så duktig på att prata och komma ihåg saker. Tycker det är så gulligt och fint att se pappor ta hand om sina barn. Finns för många skräckexempel ( min egen far till exempel. Men jag har haft en underbar uppväxt tack vare min starka mamma som lär mig så mycket här i livet)
Sen åkte vi tillbaka till Solna.. Oliver skulle promt gunga trots att det var kallt och regnigt ute.
Fick en avskedspuss sen av lillprinsen..
Tack för en mysig eftermiddag..




















Inga kommentarer: