17 okt. 2007

Elias och Anna




Min syster son Elias och jag lekte i hans pippihus häromdan..


Han var så stolt och ville så gärna visa vad mamma köpt åt honom.


Han bjöd in mig att sitta inne i huset, att mitt huvud nuddade taket när jag satt ner


lugnade han med att säga -ingen fara! Och le sådär som att han hade lite hemlisar som han kanske skulle dela med sig utav..


Sen fick jag välja en bil som jag tyckte om. Jag valde en blå sportbil.


Han godkände mitt val och sa - åka fort!! Anna åka fort!! hehe..


Han är verkligen min lilla ögonsten.. det spelar ingen roll vad han gör, man smälter när han avfyrar sitt leende.. solstrålen.. Hoppas bara jag kan vara en rolig cool moster när han växer upp..


Han kommer få det jobbigt som mamma sin.. Storasyster ser allt, förbjuder allt. Nästan.. hehe


; )




Älskar er!

1 kommentar:

Anonym sa...

man kan inte få en bättre stora syster å moster än du... fina anna vi tänker på dej varje dag..
pusspuss sus å elias