26 okt. 2007

Akrylkurs på Nacka Nagelskola.
















Då var det dags för akrylkursen..





Hanna gick igenom appliceringsteknik och saker man ska tänka på..
Det känns kul att kunna erbjuda kunderna båda materialen.Får se vilken som blir min favorit?! Gele eller Akryl.Kände ialla fall att jag längtade till skolan dagen efter.
Det är så mysigt att vara där och lära sig massa.. vi skrattar gott mellan varven.
Hanna är väldigt bra på att lära ut. Hon förklarar bra och går igenom tills man förstår!
Sen ser det så otroligt lätt ut när hon visar så man blir otålig och vill prova själv, haha och då
går det inte lika bra!
Men varje nagel jag gör ser jag som en utmaning.. och tänker för varje, att det här ska bli den snyggaste jag nånsin gjort! Tror det är bra att se målet framför sig och tänka att man klarar ALLT.





1 kommentar:

Maria sa...

Ååå så spännande :)
jag ser framemot att bli försökskanin :)
puss o tack för dagens fina naglar!!
Du är bäst :)