9 okt. 2007

Tisdag..







Dagen började bra.. Ozzi väckte mig försiktigt och väckarklockan ringde behagligt?!



Hämtade mitt morgonkaffe och slog på nyheterna.. vädret såg fint ut och jag såg fram emot



en promenad ute i höstvädret.. Så fastnar man framför facebook och börjar designa bilder på kompisars funwall mm... Trodde inte jag skulle tycka det var så kul att fördriva tiden så..



Jag tog mig sen i kragen och gick ut med Ozzi en sväng.. Mötte Matthias och Elvis på vägen..
Hundarna fick busa av sig och jag tappade kopplet på vägen.. men som tur var så gick ozzi lydigt hem sen.. jag mutade han med ett löfte om den fina pinnen jag hade i handen.. haha!
Nu blir det inget annat än att ta tag i allt pappersarbete mm.. (kanske flyr in i min spännande bok med Liza Marklund också) Är anti allt & alla idag. Inget inbokat heller på salongen!!
Blä för vackra hösten med känslan som den kan ge... Sommaren känns mera löftesrik på nåt sätt. . .






Inga kommentarer: