6 sep. 2008

Anna extraknäcker som inbrottstjuv;)

Hahaha, nu ska ni få höra..jag jobbar ju extra med att spraytanna på gymet här i Solna (fd.hälsafitness) nu mera Måbättre..

Så jag hade bokat in två tjejer sent vid halv elva på kvällen i torsdags.. dom var lite sena så jag var lite stressad med tanke på att larmet går sen vid 24.. Till min stora fasa så funkade inte nyckeln till dörren, så jag sprang upp till min granne och lånade hans gymkort till entren.

Sen så tänkte jag nu är det lugnt, tjejerna började klä av sig och göra sig redo för sprayningen.

DÅ funkar inte nyckeln till spraytansbåset!! Jag blev helt svettig, stackars tjejerna skulle på fredagsfest och åkt ända från Nacka till Solna så har klant-jag fått fel nyckel.. jag springer ut till receptionen, ser några spraytansburkar stå framme på insidan så jag hämtar en stol från fika rummet och klättrar över, som en inbrottstjuv känner jag mig och tänker att boysen som har gymet kommer garva när dom ser mig på film dagen efter :) men..nöden har ingen lag så jag sprayar tjejerna och dom blir bruna och fina, slutet gott allting gott. ps, få inga dumma ideer nu av mig för allt hamnar på film så ni vet ;) oki?!

Inga kommentarer: