16 sep. 2008

2a gympasset då..





























Klockan 9:00 var jag nere på gymet som bestämt, boysen trillade in en efter en.. Vissa segare än andra ;P men vi körde uppvärmning (jag 20 minuter på crosstrainern) sen körde vi armar och mage... det kommer nog kännas imorgon eftersom jag kände av passet jag körde själv igår. Så skönt att träna för man mår verkligen bättre. Alla tankar blir fokuserade på träning och kroppen är matt men ändå piggare och min hjärna rensad på tankar & funderingar jag inte vill ha.. Inget negativt så måste jag väl förklara men ni vet man kan gå och älta vissa saker om & om igen, varför man tänker o gör vissa saker ibland! Bort med dom och in med ny energi.. leva i nuet var det jag skulle göra.. här är lite bilder ... have fun

1 kommentar:

Anonym sa...

Träna är hur skönt som helst! jag gör de 5 dagar i veckan!:) puss sebban