1 dec. 2007

Ute i Trollskogen..







Jobbade på Julgalan igår i Nacka strand. Det var skoj men mycket folk som var som fulla dagisbarn mellan varven! Stod bla vid scenen och hjälpte fram artisterna till podiet mitt i folkhavet.. sprang och tog ner folk som ville "uppträda" själva mellan varven.. gamla tanter som försökte strippa inför sina kolleger (många olika företag var där) mm. *pinsamt* Fulla grabbar som skulle vara balla framför kollegerna.. suck .. Fast det var kul oxå.. hjälpte bla Sonja Alden, markolio, e-type och Linda Bengtzing.



men det var svettigt att hålla ordningen..



Dagen efter blev det ialla fall hund tur med Ozzi och Elvis till trollskogen.. dom njöt och sprang över stock och sten..

1 kommentar:

Maria sa...

Anna min Anna..
Jag ser ingen halv bild?
vilken exakt menar du?
Vågar inte röra om jag inte vet exakt..

Ja, herregud, naglarna ÄR långa!
Och jag har slagit i tummnageln så förbannat så jag bara vill gråta, akrylen är av på mitten och jag vette fan hur min stackars nagel när under mår men ONT gör det..

Säg till när du har tid så kommer jag över, vill träffa min Anna!

Hm, lägger in detta mess på facebook också så du inte missar det..

puss bästa Anna!!