11 dec. 2007

Det var party på lördagen..







Jag vaknade rätt tidigt och pysslade lite hemma. Hade ingen migrän och dagen kändes lovande : D Sen kom Mallan hem till mig och vi åt skagenröra och bakpotatis. Drack vin, och lite glögg!



Hamnade på Lemonbar först där Tjoffe och Robban jobbar..(fd.Undici kolleger) Det var skoj.



Men vilka konstiga grabbar det fanns där.. Den ena sämre raggningsrepliken efter den andra..hahaha en kille kom fram och sa. -öhh vad fint blad.. (jag tänkte aha nu berömmer han mallans halsband?!) I drinken! säger han sen, stackarn och jag och mallan håller på att sätta drinken i halsen! Sen kommer nästa och frågar nästan direkt vart vi bor?? Mallan svarar Bromma. (Äppelviken) -Mhmm ute i förorten..Sen kom diskussionen igång om huruvida vi bor i förorten eller ej.. Herregud, vem bryr sig! Han bodde i stan iallafall och var så fiin så! : )



Svängde förbi Undici och kikade.. dom hade haft julfest och där fanns bara gamla gubbar kändes det som så vi styrde stagen mot Solidaritet där Akke jobbar. Vi jobbade ihop på Plaza förut. Vi kilade in och senare dök Maria och Liselott upp oxå till mig stora glädje och förvåning! Här kommer partybilderna.. Vi låter dom tala sitt tydliga språk.. puss från paparazzi-anna!

Inga kommentarer: