6 dec. 2007

5 december. Min födelsedag..

Dagen innan fick jag underbara rosor av min Maria på salongen! Tack : )
Sen började födelsedagen med att två glada vovvar viftandes på svansen när jag klev upp..och undrade lite smått vart husse tagit vägen?! han var så stressad och trött så han hade glömt mig : ( jaja... sen bar det iväg till salongen och min kund Saga som skulle bli fin innan hon åkte till Filippinerna. Då kommer Kajsa in med liten present (min kund/gäst från Undici som numera är min vän och träningskompis oxå) Tack söta!
Morgonen går och sen kommer det en snygg kille i byggarkläder med tårta och blommor i handen!
Min Chrille :D Då blev jag jätteglad! puss puss! Det blir en resa till Thailand eller nåt annat varmt nu i jan.. JIPPI
Mamma hade skickat kort och present och pengar från Norrland och syrran och Ellibelli ringde och sjöng! Mest blev det att min underbara syster sjöng för elli var lite tjurig, haha.
En underbar födelsedag med massa lyckönskningar på facebook och sms på mobilen!
Tack alla för att ni tänkte på mig : )

Inga kommentarer: