26 dec. 2007

Juldagen - Damons fest på Cafe opera.


Gladaste!








Skålar & skrattar












Posar & kämpar!














Plutar och trutar..






















girls girls girls
































Min älskade Mallan!
























Lets Dance!














Många körde sina bästa moves!!



Grym min, hahaha






















damon placerade oss vid ett långbord med skumpa.













Sonja Alden mflera uppträdde.. Alla skänkte 50kr till Rädda barnen.
























































Be HAPPY
















Servitören kände igen Mallan.. ; )














Homan ( kollega som jobbar i Undici-baren)




























Avslutade med limo till Undici sen skulle askungarna hem..

:D








Vilken kväll!! Har nog aldrig skrattat och skojat så mycket som igår..
hade ett konstant leende hela kvällen.. Tack Damon för en superlyckad fest :D
Vi drack champagne och drinkar i oändlighet och ja jag ska erkänna jag var jättefull men så glad så det inte såg dumt ut! ( sägs det!) Kolla bilderna istället.. jag garvar lika mycket idag : D






























jag bjuder på dom som inte är fullt så snygga..






























Ett gott skratt förlänger livet!




























































Inga kommentarer: