19 aug. 2007

Vilken fest!!






































































Tack Liselott för ett lyckat party!! : )
Vi hade jätteskoj och blev kvar till minst 04.00 alla dansade och röjde järnet.
Pratade med jättetrevliga, intressanta människor tack var bordsplaceringen.
Blev uppmuntrad att göra slag i saken av en dröm jag funderat på länge.. ett yrke jag alltid velat jobba med men av vissa anledningar inte sökt. Knäet bla.. Men min bordsherre bredvid som är Polis tyckte inte jag skulle vänta nåmer utan söka/prova iallafall!! : ) Behövde en spark där bak! Lite partybilder kommer så klart! Haha! Hoppas alla tycker det är okej?!
kram

2 kommentarer:

Maria sa...

Haha, va kul vi hade :)
Och vilka roliga filmer från innan *fnissar*
Vi är så fina :)

Stooooooor kram till er!!
Var så kul att festa med er.

puss

Anonym sa...

Hej gumman!

Va kul att du har en blogg nu också.

Vill bara tacka så mycket för i lördags, jag ahde verklgien jätte kul! Och jag är glad att ni också hade det. Och jag är också glad att vi äntligen festade ihop! Tack så mycket presenten, den luktar SÅÅÅ gott!

Kraaaam