26 aug. 2007

Lördag fortsättning..

Hmm.. efter mycket slit och släp så kom syster till salongen..
Jag gjorde hennes naglar i bråten medans chrille öppnade en efterlängtad öl..
som blev en till o en till.. Tillslut tog vi taxi hem och snabbdusch och åkte till lokala
pub/nattklubben Garbo. Mmm det var ganska skoj och mycket folk.. men som vanligt har jag svårt att slappna av i krogmiljö.. svårt att bli full. Vill alltid ha kontroll! (bra i och försig)
har väl med att göra att jag jobbar i krogmiljö.. många kolleger överallt! Men mina vänner däremot blev ganska kalas hahahha!
Bildbevis kommer här fast jag ser ganska galen ut jag med ; )

Chrille fixar på salongen :)






















Syster på salongen..
jag passade på att fixa
hennes naglar igen..









Hemma..














Jag och min
underbara syster!













Roligast har man nästan hemma..
innan krogen.. hahha











Prima ballerina eller bara

sprall-
humör?!
























I taxin på väg ut..

































Chrille ravar loss..
Muhaha!!










Jag och en kompis från ett community
"badboll" träffas på riktigt.. ; )
Lika goo i verkligheten!


















Prinsessan och jag..













Jag och Marco från gymmet.









Inga kommentarer: