16 aug. 2007

Idag fick jag blommor..

























Idag kom Mallan förbi.. jag skulle göra hennes naglar senare..
och hon hade med sig blommor till mig : ) jag blev så himla glad.
Tack så mycket.. du värmer mitt hjärta. Du är en sån fin vän.
Sen så blev det blixt-inkallning till ett event på NK, där modeveckan pågår bla..
Jobbade med Marco från Undici.. så det blev en trevlig stund där vi hälsade alla välkommna.
När jag kom hem så väntade Karma nyvaket på mig.. Ozzi och Chrille sov i sovrummet..
Karma är en rottistik som min absolut bästa killkompis "lunkan" Micke äger.
Han och hans lille son som nu är 1 1/2 kom förbi på eftermiddagen och lämnade Karma hos oss.
Han är verkligen världens bästa pappa!! Hans son avgudar honom och har samma
charmiga smilgropar som pappa och han har så nära till skratt och bus
-puss på er!
Nu ska jag sova.. har fler nagelkunder imorgon.. natti
(Naglarna på bilden är dom jag gjorde på Mallan idag, ny rosa färg för den som vill prova ; ) )







2 kommentarer:

Maria sa...

Men sånt fint inlägg du gjort, och anna panna du är värd alla blommor i hela världen :)
puss sötis!!

Anna sa...

Tack vad gullig du är...
ses imorgon. Då är det födelsedagsfest hos liselottan : )puss o kram