15 aug. 2007

Examensdags..




Idag klarar Mallan sin examen,


det är hennes tur idag och hon är såå


nervös för att hon inte kunde göra med oss andra.


Men jag har sagt åt henne att hon kommer klara det galant


och att hon inte behöver plugga nåt mer..


men känner jag henne rätt har hon knappt sovit nåt inatt..




Här är bilder från min examen..


jag utmanade mig själv och tog marias söta kompis Jessica


som jag aldrig gjort naglar på.




Men det gick super och skrivtliga provet likaså..


Fast lacka med rött.. det är fortfarande svårt!!


Ena handen gjordes med tippar och andra med mallar..


dom ska se exakt likadana ut fast det är olika sätt.




Så går dom tillväga när man tävlar också..


: )

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå där! Visst har vi varit duktiga du, jag och Mallan!
Ska bli så kul med salongen och tack för alla tips och råd och all hjälp jag förväntar mig att få av er ;o) Ni är bäst och det kommer att bli super!

Tack! Pussar och kramar Sara