24 feb. 2009

kan inte sluta tänka på Sabina..

Läste vidare i hennes blogg och gråten bubblar nere i halsen som en stor klump!Plötsligt känns allt så oviktigt, så ytliga många av oss människor är. Mode, trender, smink, cremer, rynkor, celluliter ja listan kan göras lång....herregud, varför inte vara glad för att man är frisk & sund?? Resan till Mexico känns numera som en skitsak, visst den ska bli otroligt rolig med massa vänner, men denna hysteri för killarna och tjejerna att banta och träna.. Nä usch!! Det är så man SKÄMS! Fy vad jag ska tacka universum att jag lever och mår bra, frisk, lycklig, fin med små skavanker. Mina små bilringar är underbara från och med nu.. Oj oj vad jag fått mig flera tankeställare under dagen.. Tittat på Sabinas bilder och läst hennes texter med beundran & förfäran.. vad ska jag göra? Låt mig få trolla, bli gud för en dag....*djup suck*

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej Anna! kom precis in på din blogg av en slump och blev jätteimponerad av dina fina naglar som du gör. Vart kan man få tag på dig om man vill boka tid?
mvh ia

Anonym sa...

hej ida, vad skoj att du gillar dom
Du kan skicka ett mail med ditt nummer så smsar jag dig..
anna_bucht@hotmail.com