16 feb. 2009

Ett löfte till min mormor..



För flera år sedan när min underbara bästa vän och mormor fortfarande levde så gick vi i hennes gamla trädgård och plockade blommor.. Hon frågade mig vad jag skulle ha för blommor i min brudbukett när jag gifter mig..jag svarade att jag nog vill ha en vit bukett med bara rosor. idag är det många år sedan och jag kan fortfarande tänka på henne och minnas vilken fin människa hon var. Hade en lycklig barndom med många sommarlov ute hos mormor och morfar och morbrors hästar som jag ägnade många timmar med. Nu är det 2009 och det var alla hjärtans dag i lördags.. Min sötaste finaste pojkvän gick iväg på morgonen och kom hem med en bukett just :vita rosor för att han hört mina berättelser om min mormor.. Lyhörd kille! Tack Freddan.. massa puss & kärlek till dig :) jag blev jätteglad!


Inga kommentarer: