24 feb. 2009

En blogg jag ska börja läsa..


Jag brukar som sagt träna nere på gymet, där finns det en tjej som heter Sabina. Hon jobbade där ett tag.. Här är hennes blogg om hennes kamp för livet, hon fick melangnit melanom, sen en tumör i nacken.. ja ni kan läsa själva.. Detta är en stark tjej som inspirerar många i min närhet.Jag önskar jag kunde göra nåt mer än sända henne kärlek och tankar. Ännu en tankeställare idag. Lev i nuet!! Ta vara på varenda sekund av ditt liv... http://mittlivsabina74.blogspot.com/

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej min ängel.Ja,det vi kan göra är som du säger finnas där och sända dom kärlek och lära oss att ta vara på nuet.Alla möten har något åt oss,det gäller att vara öppen för det som kommer till oss.
Tack för att ni finns i mitt liv mina änglar,kram mamma