8 mars 2010

Susannas naglar

Susanna är ny hos mig och hon gjorde ett nytt set naglar för 4veckor sen.. när hon kom förbi igår så såg naglarna helt makalöst snygga ut :D hihiii blev så glad att det inte var en endaste spricka el släpp.. det brukar inte vara det på alla som kommer på återbesök men efter ett nytt set kan det hända mycket på 4 veckor!! brukar rekommendera att man dyker upp inom de första 2 veckorna när det är så nytt.. här är dom fixade igen.. nästa gång tar jag en före bild oxå!!

2 kommentarer:

smultris sa...

halloj.

tack för dina fina kommentarer, dom värmde ;)

Ang en billig kamera så tycker jag ju Nikon är det bästa alternativet (förstås).
Antingen Nikon D5000 eller varför inte kika in på rajala proshops hemsida och kolla igenom deras begagnade kameror... Jag har haft D80 och varit läskigt nöjd, nu är ju inte det en nybörjarkamera utan en lite mer avancerad men som begagnad kan du nog få den för ett ok pris ;)

Så du hittade mig via Karins blogg alltså, då såg du mitt inlägg... Fy fan så läskigt det var, jag kopplade ihop det med nån kemisk reaktion mellan material, UV-lampa och det fysiska eftersom jag hade en annan kund som reagerade på ett liknande sätt... man vet inte vad man ska tro.

du gör jäkligt snygga naglar förresten ;)

Anna sa...

Åhh tackar för tipsen :D
ska spana vidare på kamerafronten nu.. *längtar redan*

Ja tusan vad läskigt med kunden! men att det t.om har hänt två stycken nästan? jag har själv lite problem med allergi mot olika material.. Vad använder du för märken?
Vi syns o hörs.. kikar in på din blogg snart igen :)