3 mars 2010





Älskar att skapa naglar!!

3 kommentarer:

Nathalie sa...

Åh vad spännande! Är så nyfiken på det där LE i jämförelse med creative?
Jättefina naglar du gör, blir helt full av inspiration! Hur tusan har du lagt när du har läagt först ett glitter och sen det blå (haha jag kan inte ens förklara frågan)? Jättejätte fint!!

Kram

Anonym sa...

hej Nathalie..
om du menar dom superblåa naglarna som jag gjort på min syrra så är det akryl.. två färdigblandade glitter :) ang LE så är det himla bra fast nu är Creative min favvo.. gillar konsistensen på gelen på den vita.. blir skitsnygga smiles! men om du läser långt tillbaka i min blogg kan du se bilder på min allergi jag fick av ezflow.. då bytte jag till LE och det hjälpte..finns bilder oxå..
kraamis

Anna sa...

det var jag anna som skrev detta innan :)