22 sep. 2009

Vänner




Det finns bästa vänner och såna som jag känner.. Ytligt



Tjejkompisar växer inte på träd kan jag säga, man kan fascineras av många nya människor man möter och tycka dom är så vackra och fina och underbara... tills man ser en glimt el två av deras inre, då är dom inte lika gohjärtade som man trott från början.. Jag har mina närmaste vänner som nu funnits där i många år och som jag aldrig skulle byta ut på nåt sätt, Men man möter många nya och undrar alltid om dom har något bra att tillföra ens liv (eller så ska jag lära mig av det negativa dom tillför?) Jag behöver skrapa lite på ytan på dessa, innan jag ger så mycket av mig själv. Många spelar såna roller och är ytliga.. sen snackas det bakom ryggen osv.. haha.. allt sånt kommer ju fram.. energierna är dåliga och dom når fram till mig. Ska bara stänga stoppknappen så dom inte går in! Hur många är det inte som klagar på Anna Anka nu i hollywoodfruar.. visst hon är väldigt nedlåtande och utan empati oftast men jädrar, hon e ju ärlig om det mesta?!! Som att inte folk ute i landet i stugor el stan snackar lika mycket skit om sina medmänniskor och grannar!! Klart ni gör.. men det ska spelas så fint överallt! Var äkta, du vinner på det eller förlorar -det är upp till dig hur du är! Hellre Anna Anka som snackar högt och elakt och står för det än nån som står och falsksmilar med mig.. ;) jä jää

Inga kommentarer: