28 sep. 2009

Min dator är lagad, mina bilder är borta?!! gahhh


Min kära kära dator har varit på lagning inne på Lanpower i Solna centrum.

Alla mina nagelbilder, semesterbilder och minnen är borta!! Trots att jag bara lämnade in en "seg" dator som behövde tittas till.. VIKTIGT var att dom skulle inte göra något förrän jag fick godkänna det, absolut viktigt var att dom skulle spara alla bilder före dom åtgärdade något... vad händer.. jo allt e borta, finns inga bilder ringer dom och säger?? ehh WHAT?!! jo men det är nog du som formaterat om den säger dom.. mmm jo just det, skulle jag kunna sånt så skulle jag inte ens lämnat in den!! Suck .. förbannad, besviken, ledsen e bara förnamnet... Kan inte rekommendera Lan power i Solna centrum! Saker och ting kan faktiskt vara oersättliga... men jag fick betala 700kr... :( vad skulle du ha gjort?? Lämna gärna en kommentar...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Anna!
Jag heter Mikael och är journalist, jag skulle vilja komma i kontakt med dig. Du kan väl ringa mig på: 08 550 550 92. Gärna så fort som möjligt!