14 juni 2009

Å regnet bara öser ner..




Har målat hela helgen i Freddans lägenhet i Solna. Blev så vitt & fint.


Men har även slängt massa bråte, gamla garderober och kartonger, puh!! Sånt som behöver göras ibland. men snacka om att det känns i kroppen, rygg o nacke... ajaj massage tack i 15 timmar??! hahaha.. Imorgon och hela veckan blir det full rulle inför Midsommar.. alla vill vara fina så det lär bli massa spring till gymet för spraytan och givetvis naglar... Undrar om nån kan spraya mig oxå på torsdagkväll? jag vill oxå ha snygg bränna ;) tror ni det blir sol då?? har en fin midsommarklänning som jag ska ha om jag så måste ha mamelucker inunder.. hahah tjusigt värre! Nä nu blir det sängen, upp tidigt imorgon för powerwalk ( har ju fått ett kost o träningsprogram jag ska följa!) hundarna sover redan, för ute regnar det ju fortfarande och det gillar inte dessa tröttisar som hellre gosar in sig djupt i soffan i värmen. Zzz natti natti..

Inga kommentarer: