11 juni 2009

Lite blandade bilder från början till nu. hullerom buller enjoy ;P


Light Elegance





NSI


från 2007-2009..



den cerisa handuksbilden är mitt allra 1a set, hihi.. bra kämpat va?





Lite akryl oxå..






akryl Ez flow systems
































Märket jag hade från början var NSI nail system då jag gick nagelutbildningen. Sen Ez flow.. och numer Light Elegance som funkar jättebra då jag ett tag trodde min karriär som nagelterapeut var över.. ni kan se gamla bilder o inlägg och se hur hemskt det var..man ska verkligen vara försiktig när man gör naglar och inte slarva och "slabba" med penslar och material.



















2 kommentarer:

frida palm sa...

hej...i Luleå har har du en tjej som heter Maria och hon har Extrem beauty....länk finns på vår blogg, tryck då på Maria så hittar ni henne. Hon jobbar också med Light Elegance. Lycka till mvh Frida palm på Nail Design School

Anonym sa...

Åh tusen tack, då blir Annica glad! :) Tack för hjälpen.
Mvh Anna