24 dec. 2008

Merry Christmas


God Jul min underbara mamma uppe i Norrland. Syrran & Elias i Bromma.. saknar er..

Här är allt bra i Götene.. lyckas gå upp några julekilon utan din julmat mamma!

Ses snart ... Hoppas ni har mycket snö uppe i Norrland, det är det som oxå saknas i år... Annars har det varit väldigt avkopplande och myspys här.. :D

Imorgon bär det hemåt igen och på kvällen blir det fest på Munchenbryggeriet med hela stora gänget.. Hundarna är trötta här av alla skogspromenader och lantluft och div julmat som slinker ner utan tugg i magen ;)

Puss & Kram Älskar er så mycket!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej
Roligt att du har haft det bra över julhelgen.Jag har ochså haft det bra,men inget slår när jag får fira jul med mina kära,då är jag lycklig och varm av kärlek,tack för att Ni finns i mitt liv,puss mamma.