27 aug. 2008

Susann, min älskade lillstrumpa, systeryster..




Här är syrrans naglar.. Vi tog en helt rosa (rödtonad som ett läppglans typ)


gel som heter Pink it för en genomskinlig look.


Där i blandade jag lila akrylglitter (oxå från Ez flow) i färgen Bourbon Street


Hon hade korta naglar från början så jag byggde ut naglarna med detta och la i lite vita stenar i botten. Det blev ganska transparant look och inte så i ögonfallande som vi först trodde. men hon var nöjd och ville ha dom rätt korta eftersom hon är bästa dagisfröken i stan.


Vad tycks? Har ni mera förslag...


Det man måste tänka på när man väljer en mera speciell färg och inte vita tippar är att man kanske inte kan byta det gången efter.. (Man kan, men då ska det filas bort allt och börjas om från början) Fast det är ju otroligt kul att leka med färger och glitter så man kan ju fortsätta med nåt glitter tills naglarna har sån utväxt att det är dags att byta helt..


Ska åka till Nacka och hälsa på tjejerna och handla lite mera gel, stenar och glitter..

2 kommentarer:

LaZandrita sa...

Hej Anna, tack för att du gillar min blogg! Skall genast spana in din ;) Ååååh vilka fina naglar!!

Jag personligen älskar naglar i massa olika fina färger

Önskar dig en riktigt jäkla bra dag!

Kram
Zandrita

Anonym sa...

Åh vad skojsigt med kommentarer ;) bra där..
Tack tack.. ja som du ser är det mycket naglar..
Gillar oxå mycket färger men det är inte många som törs..
detsamma tjejen..ha en bra kväll