28 aug. 2008

Min ludna kille :D


Här är mitt hjärtas kärlek..

hans och min kärlek är gränslös.

Finaste killen i hela världen.

fast som killar kan va ibland så finns det lite kommunikationssvårigheter.. men det jobbar vi på ;)

och så har vi varsin soffa oxå.. dock är han inte sån som kollar sport och dricker bira.
Han gillar att sitta nära och bli killad..
Han går gärna långpromenader och myser.. fast tyvärr så kan han kika på andra tjejer.. men då springer jag åt andra hållet och då kommer han efter.. man lär sig med åren hur killar ska tas.. haha.. Sen får jag alltid morgonpussar, han struntar blankt i morgonandedräkten, ju värre desto bättre.. och oavsett hur sent jag än kommer hem efter en krogrunda så är han överlycklig att se mig, alltid positiv och försöker hjälpa mig med matkassarna så gott han kan när dom e tunga!
Ganska cool livskamrat jag har.. Ozzi mitt allt ;) Du e bra speciell..

1 kommentar:

Anonym sa...

men hallå....
du har ju 2 elliblli då.....=)