9 juni 2008

Min kära lilla blogg...


Ja alla tar studenten och jag har filat sönder min hud på långfingret så det är stora sprickor :(

Kul att ha att göra i dessa tider, men hoppas mitt finger blir bättre.. Annars har jag kastat 32000kr i sjön...

Annars är det väl strålande tider.. ; ) kan ju inte sitta här och vara negativ på bloggen..

Vädret är toppen och jag ska gå morgonprommis imorgon.. I söndags var syster yster förbi med Elias som bjöd på glass och var extra gosig med mig :D Älskar den lille mannen, kan få tårar i ögonen när dom varit och hälsat på och jag tänker tillbaka på vad han sagt och gjort..

Älskar dig med syster såklart!

puss till alla och ha en fin tisdag imorgon,

du med Brittmarie om du läser det här.. :D kul med ny dator va?!! hihi..


1 kommentar:

Anonym sa...

åå min älskade syster å moster. vi älskar dig dåå mycket å tänker på dej varje dag. du finns i hjärtat, ingen e som du. annapanna (elias ord hela måndag morron=)
pussar å kramar