16 juni 2008

Har såå ONT!




Blir så jäkla lessen.. Kolla mitt finger hur det ser ut?!! Det spricker upp hela tiden och gör jätteont. Blev ganska fin efter nån dag när jag smörjt osv.. men sen


hade jag en akrylkund i lördags, sen var det kört även om jag tänkte på att inte "slabba" med vätskan.. :( har även bandage på fingret när jag filar och använder materialet..


Har inte tid eller råd att ha detta problem.. får migrän som ett brev på posten av denna oro att inte bli bra igen.. har trots allt haft eksem sen liten fast varit jättefin i huden i 7 år ca..


peppar peppar.. får väl flytta till en hydda i Thailand och fläta palmblad i solen snart istället..


Min hud repareras ju bäst där...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars Anna!
Jag säger bara Elisabeth Arden - 8 hour creme!! Prova! :)

Kram på dig!
Annika & Minos

Anonym sa...

Men gud tjejen du måste sätta lite e-vitamin på ditt finger. Jösses !
Måste komma fixa naglarna har inte haft ork bara

Anonym sa...

Halloj! Från en nagelteknolog till en annan...=) Testa Aloe vera Propolis!! Den är jag supernöjd med!! Har använt den till alla mina kunder men störst skillnad märks på självsprickor etc...värt att testa. 90 dagars nöjd kund garanti.

Må gott! Evis, Nice Nails, Vallentuna

http://www.nicenails.se

keit sa...

Hört talas om fingertottar ? :-)