1 maj 2008

Träffade Linda Fodor..


Igår träffade jag Linda Fodor. Lika supersnygg tjej som på alla bilderna jag sett av henne.
Vi ska ha ett litet samarbete på Lyx.se där jag skriver om skönhet. Jag ville så gärna ha med henne där dels för hennes utstrålning, skönhet och positivt skrivna blogg som jag själv inspireras enormt utav.
Och dra mig baklänges vilken trevlig tjej! Vi fikade och pratade i minst 2 timmar och hon var hur lätt som helst och lika fascinerande i verkligheten som i bloggen! Kul..
Ska bli kul att styla och göra lite olika looker på henne.. Har massa ideer jag vill göra och tjejerna på salongen ska få hjälpa mig.. Hon var en riktig idespruta också och kom med tips på saker vi kan ha på salongen som hjälper kunden att ha en så trivsam stund som möjligt!
Detta är något jag ser framemot att få göra.. ska bli så kul..
ha en bra dag alla.. kraam

Inga kommentarer: