16 maj 2008

Gjorde bort mig idag..


Idag gjorde jag världens blunder.. en sådan som jag själv skrattat åt när jag sett folk på krogen vara lite för onyktra och spatserat ut från toaletten..

Till saken hör att detta var på salongen och jag var defenitivt nykter, men kanske en aning stressad? Vad vet jag?!!

Jag hade nya leggings ( den tunnare genomskinliga varianten) och en lång "klänningstunika"

på mig.... MEN.. efter mitt toa besök hade jag råka fastna med klänningen i leggingsen så hela rumpan syntes ( och mina string, my good!) och jag spatserar så glatt omkring och ska sola och går förbi tjejerna som satt i väntrummet och tittade och tittade... Tittade lite väl mycket tyckte jag vä.. även om dom två höll handen så.. hmm.. sen får jag höra lite försiktigt av ena tjejen när jag just ska gå in i solariet att.. -ursäkta men din klänning?

jag tittar bak och ser till min förskräckelse att hela rumpan syntes!!

Solar mina tio minuter med skrattanfall på skrattanfall som bara fortsatte då jag kom ut och berättade detta för resten av tjejerna.. Som numera kallar mig för stjärtis, rumpanna, mm..

Kärt barn har många namn.. tjohej! Den här bjuder jag på ; P

2 kommentarer:

Maria sa...

HAHA!!
Men Anna då!
Det måste vara en av ens värsta mardrömmar :)
Puss!!

Anonym sa...

hihi min älskade rump syster.... älskar dej du fick mej att skratta högt för mej själv...
puuussss