4 nov. 2007

Halloweenhäxa ute på Lördagsbus!




Puss eller pose ; ) alla vet ju att jag posar!!



Jag och Micke









Falcon reklam???




















Ingen puss här inte!













Shotar



















Turturduvorna pussades!





Jag och Chrille åkte in till söder för att möta Maria och hennes söta besök från Enköping: Molle.Men när vi var framme så hade dom inte kommit till medis än så det fick bli att vi gick in på Kellys.Jag valde stället för att det var nära och bra och min kollega Micke Nyren stod i dörren.Skojade och garvade lite med honom och tog nån cider innan Maria och Molle kom : )Sen blev det shots och öl... ujuj!! ( jag som undviker sånt)Vi gick vidare till nästa ställe som heter 54an eller nåt.. Där stod nästa vaktkollega Igor i dörren.. hahaoch sen när vi kommer in står en kompis i baren oxå.. fick 4a öl på studs!! mamma mia!!Sen blev vi lite glada i hatten.. fast killarna söp verkligen varann under bordet, vi åkte direkt hem efter det stället! hehe
Tack för en rolig kväll Maria och Moll. Det är så sällan man är utepå söder.. Det måste vi göra om : ) Ps/Hoppas ni är minst lika bakis som vi ; )

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejje!
Fina bilder från helgen :) Trist att vi inte hann ses, ni blev ju så tidiga hem ;)
Jag skulle vilja göra lite naglar hos dig jag, när du har tid!

Kramar!

Anonym sa...

Ååå det ser ju ut som om ni hade en jätte rolig kväll!!! Det hade varit kul att hängt med men jag var så himlans trött så jag orkade verkligen inte. Det får bli en annan gång!!
P & K