24 nov. 2007

Bläää.. hemma och sjuk!

Ozzi tar hand om sjuklingen..Det fulaste kortet på mig men vad tusan vem e snygg när man har flunsan?!


Hur kul är det då? jag hade packat väskan så fint och strykt mina skjortor mm och verkligen sett framemot att få åka iväg med Undici-gänget och jobba i Oslo.. jag och Jessie hade nog
kikat lite på stan och haft superskoj mellan jobben!
Så kommer den där influensan som ett brev på posten när jag för en gång skull ska iväg på
nåt skoj!Jag var hundvakt åt Elvis tidigare i veckan för hans husse låg hemma sjuk.. (ja se där
jag trodde nog jag var superwoman som aldrig blir sjuk..) jaja så går det när man alltid ska vara så snäll och hjälpa alla hela tiden.Fast det är väl meningen med livet också? Att det man gör för andra kommer igen till en själv. Jag tror och hoppas på det ialla fall..
Det tog ett tag innan febern slutade plåga mig. (det och magsjuka är det värsta jag vet!)
sen har jag legat i soffan och lusläst varenda tidning jag kommit över och kollat på film så mycket jag bara orkat!
Ozzi har av nån anledning varit väldans go och lugn med mig, precis som om att han förstått att jag är sjuk och inte orkar gå ut.. Husse har fått dra det tunga lasset denna vecka..Tack och puss!


Inga kommentarer: