21 maj 2010

JÖSSES AMALIA!!!


Nu jäklar... nu går det undan.. med filning, tiden, fritiden, ja behöver jag förklara mer än att jag har hysteriskt fullbokat i flera månader framåt.. mycket tack vare Agneta min bästa mentor i nagelvärlden!! Har ju många av hennes nagelkunder nu när hon fött en liten vacker Olivia :D.. jätteskoj men är lite snurrig då även nagelskolan dragit igång med kurserna där jag är lärare! Grymt kul och väldigt skoj att lära ut. Det var min grej även om jag tvekade lite innan bootcampen i Göteborg.. Arbetsproven o presentationerna var ingen lek! Det var tufft, hårt och på riktigt men det gav resultat för nu känner jag mig säker på min grej! Så alla som läser och kikar in här, nu vet ni varför jag är dålig på att uppdatera här på bloggen. Men nån gång då o då ska jag nog hinna med! Ni som vill göra naglar.. här är min mail där ni kan få mitt mobilnummer ..anna_bucht@hotmail.com

kram på er och ha en fantastisk sommar.........

Inga kommentarer: