24 nov. 2009

Min älskade katt..



Min Eddie Brown!!
Har somnat in 17 sept 2009.
Han var en brunmaskad Birma (som levde sina sista år hos min mammas exgubbe uppe i Luleå) Han blev ca 18 år gammal och jag älskade denna kloka kissekatt som var som en pappa och beskyddare till Lillan som är min andra (blandras)katt.. Jag kommer aldrig glömma dig en av mina bästa småvänner! Han har levt ett bra liv och speciellt hos Lasse då han byggde klätterträd inomhus tom och lärde katterna konster och tricks. Själv har jag blivit allergisk mot katter, (därför har Lasse fått ta över mina älsklingar) men älskar dessa underbara djur.. vackra och graciösa. Nutt nutt som jag även kallade honom kunde jag tom cykla med på axeln.. Grät massor igår men vet att han har det bra nu oxå.. skriver detta för att hedra hans minne.. R.I.P Eddie älskar dig! hade bara velat gosa med dig en sista gång.. :´(

Inga kommentarer: