11 aug. 2009

åska i luften & migrän

Idag är skallen tung.. som vanligt när jag ska få migrän så säger jag "fel"saker och är lite virrig och överenergisk.. (har tvättstuga just nu) för att sen däcka och inte kunna göra något alls. Tror att det kan ha att göra med nacken också som behöver knäckas igen.. har fått flera kiropraktorer som verkar bra, men saken e ju den att det är lite läskigt att gå dit oxå. Nu till nåt helt annat än mina tråkiga krämpor ;P haha.. vill ha en ny kamera.. en riktigt bra sådan!! Inte bara en pocket"party"kamera.. det är på min önskelista till födelsedagen 5e dec ;) annars vill jag ha skönhetsbehandlingar för jag har bara "råd" att göra andra snygga inte mig själv.. nu BLIXTRAR det och regnet börja komma så ihhh.. nu stänger jag av dator puss på er!

Inga kommentarer: