9 mars 2008

Tänk att jag nu bloggar på 2 ställen..

På nagelbilden: detta är Johannas naglar med ett rosa glitter och vitt.




Har fullt upp med 2 bloggar nu.. förutom naglar på jobbet!Systeryster och Maria.. ni måste komma och fixa era naglar snart. Alldeles för längesen jag såg er. MISS U.. (då sitter ni åtminstone fast i mina klor i 2 timmar så jag får höra allt om era liv!Har ju massa coolt glitter i akryl.. det är grymma färger.. ska kolla om jag har nån bra"bild att visa ett ex.. : DHar jobbat på Undici i fredags och idag har jag varit i Haga parken med Ozzi, Elvis och Matthias..Körde lite lydnad.. Han börjar bli "man" nu lille Ozzi och testar matte om han kan göra som han vill.. Gäller att vara konsekvent!

Kolla min fransförlängning jag gjorde på mässan.. så coolt.. http://www.lyx.se/

puss och kraam



Inga kommentarer: